Etyka
Uczciwość
Odwaga
Zaufanie
O mnie
Od ponad 15 lat zajmuję się zawodowo rozwojem biznesu w obszarach strategicznych i zarządczych. Jestem zwolennikiem prac procesowych z dużym poszanowaniem stref komfortu organizacji. Pasjonatem nowości technologicznych podnoszących efektywność zarządczą i operacyjną firmy oraz usprawniających pracę zespołów pracowniczych.
Stworzyłem program warsztatowo rozwojowy dla małego i średniego biznesu oraz firm rodzinnych ” SellConcept” , dzięki któremu w prosty, jasny sposób z wykorzystaniem dedykowanych do branży map procesowych, autorskich warsztatów oraz zaangażowania kluczowych pracowników i właścicieli w szybki sposób firma ulega transformacji organizacyjnej i dostosowuje się do zmian rynkowych. Swoje doświadczenie, z finansów, FMCG, konsultingu i doradztwa, sprzedaży i zarządzania oraz budowania od podstaw zespołów handlowych wykorzystuję w bieżącej pracy. Dzieląc się wiedzą i efektywnie doradzając firmom.
Będąc świadomym zmian, które swoją dynamiką i ilością przytłaczają przedsiębiorców. Przygotowałem bezpłatny cykl spotkań online wspierający rozwój osobisty ale również podnoszący kompetencje menedżerskie nie w sposób naukowy a praktyczny, którego celem jest metamorfoza myślenia o zmianie, nie jako konieczność a generowanie szans rozwoju.
Jestem członkiem Fundacji Instytut Inicjatyw Biznesu oraz uczestnikiem kilku przedsięwzięć biznesowych mających na celu dostarczenie innowacyjnych rozwiązań funkcjonalnych i użytecznych społecznie w wyniku projektów badawczo rozwojowych.
Po co to robię
W czym pomagam
Moje podejście do prac projektowych
Najważniejsze trzy zasady doradcy biznesowego.
Dostarczam, to czego klienci chcą, wtedy kiedy tego chcą, przy najwyższej jakości i rozsądnych kosztach, używając zrozumiałych, elastycznych i efektywnych procesów biznesowych.
Praca na realnych liczbach.
Spojrzenie holistyczne na problem.
W efektywności projektowej trzeba być człowiekiem.
Kilka liczb :
100+
Rozwiązanych problemów klientów.
40+
Zrealizowanych projektów.
800+
Liczba godzin konsultacji.